For yall

Börjar med skobilden. Jag har använt dem flitigt vill jag bara påstå. Det känns i fötterna...





Jag och P är hemma själva i helgen. Igår skulle vi gå och käka kinamat men jag hade pinsamt nog glömt mitt bankkort hemma. Efter att min älskling fick sina pengar tillbaka sa vi att han kunde köpa en pizza till oss istället. Det visade sig att jag fick gå i mina klackskor 4km eller något, till råga på allt började det ösregna. (men värst var nog mitt aj-aj i fötterna).
Idag hade jag kortet med mig, så åt nyss kinamat, och nu är jag proppmätt!!
Kinamat vs Japansk mat. The winner is...JAPAN. Faktiskt, sushi in my heart.

Nu har vi inga planer... Har du?! Det är trots allt lördag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0