Good day sunshiiiine!

Haha, jag hade en sjuk dröm inatt.. fast den var lite söt. Jag drömde att jag och P fick en dotter. Det sjuka med det hela var nog att när jag födde kände jag ingenting. Hur som helst, det blev en jättesöt flicka.

För övrigt så vaknade jag upp ur denna drömmen strax efter 12 mitt på dagen, vilket jag tycker SUGER (inte för drömmens skull, men för att man sover bort halva dagen och inte kommer kunna somna förrän tidigast 3 på natten). Men vad gör man. Sover man hela dagen så gör man... Drömmer man att man föder barn mitt i natten så gör man..kanske inte det.

Så vad händer idag egentligen?! Möjligheten finns att Vico ska åka hem till sin vän Madde och nysa/hosta lite på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0