Hårhistoria

Jag tänkte jag kunde berätta lite om mig själv.. och här kommer då lite hair history :)

Denna bild knäpptes tiden innan kameror blev intressanta. Tiden innan man blev lite ego och fotade sig själv. Du skådar mig, början på 2004. Hårfärgen var orange... MEN hårfärgen var röd, när min mamma färgade den. Så kan det gå. För övrigt en ganska hemsk bild.

 

Hårfärg #2

Svart!! Denna bild kommer från 2005, då jag tyckte att svart hår var det snyggaste som fanns. Hade den faktiskt som visningsbild på lunarstorm en gång, och fick ovanligt många positiva kommentarer om håret. Det kändes bra, tills den blonda utväxten tog form.....

 

#3

Vad kallar man denna färg om inte gräslig? Haha, jag blekte bort det svarta :) och använde röd kajal -.-

 

#4

Kvalitén på denna bild är inte den bästa, men här hade jag faktiskt min naturliga hårfärg, som är mörkblond.

 

#5

Numba five. Då blekte man håret och färgade lite grönt! Himla nöjd med denna färgningen faktiskt. 2006 har vi kommit till nu.

 

#6

Gladve! Ser inte färgen så jättebra här, men när det gröna började försvinna köpte jag mig silvershampo och hade i det för länge. Resultat: ljuslila. 2007

 

#7

STORT och blont, that's how we like it. :>

 

#8

Voila! Tigerstripes i svart. Blev bruna med tiden, vilket faktiskt var snyggare :) 2008.
Det fick vara stort och blont tills..

 

#9

2010, blont med mörkbrunt underhår.


Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken hårhistoria! den sista färgningen var riktigt snygg =)

2010-08-15 @ 21:30:34
URL: http://eemmee.devote.se/
Postat av: mathy

vilka förändringar!

2010-08-17 @ 16:19:37
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0