I'm still alive

Jag tänkte bara berätta att jag fortfarande lever, efter typ 2 veckors inte-bloggning.

Just nu befinner jag mig i småland. Veckan innan jag åkte hit var jag strax utanför Varberg och målade om ett hus (fast jag fick mest skrapa bort gammal färg..jippi). Eftersom det blev en liten behövlig peng efter arbetet har jag nu "shoppat loss". Det har blivit en liten kräm som motverkar finnar och pormaskar, en ny mascara och en ny foundation (eller som min låtsaspappa så fint kallar det: fondy..som råkar vara en maträtt).
Med dessa nya produkter hoppas jag fortfarande kunna köpa månadens mat, samt en och annan godisbit...dock har jag en resa kvar att göra om allt går som det ska. Jag har nämligen tänkt hälsa på min gamle vovve som jag lämnade bort för ca 4 år sedan. Risken att jag kommer dö av lycka när jag ser henne är stor. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0