Schysst yo

Tandläkarbesöket gick riktigt bra idag. Jag menar..jag gick till en privattandläkare, fick en gratis tandkräm och en gratis undersökning för hål i tänderna. Schysst yo! (Det blev billigt för morsan med andra ord) ^^

Denna dag har annars varit ganska seg. Jag och syster letade födelsedagspresenter som vi ska ge bort imorgon. Vi gjorde ett försök att baka kladdkaka också som vi tänkt bjuda på men..ah..resultatet blev precis som det såg ut innan vi satte in smeten i ugnen; alltså rinnig. Men vi lyckades till slut.

Nu är jag hemkommen till pappa igen, men hans frus cykel står fortfarande nere i byn. (åh hon kommer nog bli glad när hon får höra den nyheten, då jag inte frågade om jag fick låna den..eherm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0