Inte vilket misslyckande som helst!

Du vet kanske att jag passar hundar just nu? Hur som helst så låter ägarna mig bo i deras hus medan de är bortresta, och de sa att jag kunde ta av maten som fanns här och så...

MEN....

Jag hittade lite choklad i skafferiet som jag åt upp, och den var JÄDRIGT god

MEN.....

den där jädrigt goda chokladen....jo.....jag upptäckte strax efter jag hade ätit upp den att omslaget är lite annorlunda. Den, den råkar liksom vara köpt i februari (wait for it.....), och den håller i ett år.... och..den kommer från Lettland(!)
Och tack vare google fick jag reda på att de inte exporterar sin jädra choklad av det märket!!

- vilket betyder att familjen var i Lettland i februari-mars och köpte denna chokladen, samt hade sparat den tills...de ville äta upp den eftersom det inte går att köpa den någon annanstans.

och här sitter jag, och har ätit upp den!!!

(jag kände mig lite dektiv-aktiv där förresten, men det hör inte hit! jag åt upp deras choklad. IM DOOOMED)


Kommentarer
Postat av: Emelie

uuuups! =s

2010-08-26 @ 22:21:09
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0