Bara till T

Hej T!

Du undrar vad jag ska göra imorgon. Nu blir det ett litet inlägg speciellt till dig (och till mig, så jag kommer ihåg allt..)

Imorgon ska jag först och främst ha möte med min jobbcoach (jippi..). Vi ska gå igenom...jag vet inte vad vi ska gå igenom, men jag vill i alla fall ha feedback på mitt nyskriva PB eftersom jag ska skicka in det till en arbetsgivare så snabbt som möjligt.

Efter mötet ska jag ta närmsta bästa fordon och åka till arbetsplatsen, för att..som sagt, lämna in min ansökan. Jag har inte superbra koll på vart jag ska hän, men äh!..Det löser sig nog. Jag hoppas verkligen att jag kommer hinna med det.. Jag har nämligen ett litet uppdrag tidigt på eftermiddagen som jag måste hinna till också. Det sk uppdraget ska jag sedan pyssla med resten av kvällen. Förhoppningsvis kommer jag vara trött när jag kommer hem, så vad passar då bättre än en mysig serie innan sovdags.

Har nog aldrig gjort ett inlägg såhär i förväg.. men jag får berätta sen hur det gick.

PS. Hoppas att du, och ni andra har en roligare planering än mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0