Being Erica series

Okej, så..jag kan inte sluta älska denna serien!!

Jag drar lite kortfattat vad den handlar om. Kanske vill du också börja kolla på den! :)

Erica är 25-30 år och hon tycker inte att hennes liv är så himla..kul eller värt. Hon är arbetslös, har ingen pojkvän, inga barn osv. Hon tycker livet är skit! Tills hon träffar en psykolog/terapeut vid namn Dr Tom. Han erbjuder Erica sin hjälp, vilket innebär att de gör ett avtal tillsammans. Det visar sig att Dr Tom inte är som alla andra inom sin bransch, och Erica får chansen att förändra sitt förflutna.

Denna serien är mycket lärorik och man inser nya saker om sitt eget liv och sina egna värderingar. Jag antar att syftet med Being Erica är att man ska se på livet men nya ögon och med en annan inställning, och det är precis vad man gör!

Som sagt! Den är underbar.
Just nu finns det 3 säsonger ute och jag själv tycker att alla tre är jättebra.

Upp till bevis? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0