Dansfilosofi


Utgången igår blev lyckad! Känns bra att dra ut med Anders framför allt. Billigt och sådär när han bjuder på drickan ;P (tack).

Så vad hände kanske du vill veta?

Inte så mycket. Jag fick dansa av mig och bara känna mig fri från allt ett tag. Grymt skönt! Jag har en egen filosofi att jag måste dansa för att må bra i själen :)

Jag fick träffa gamla klasskamrater. Det var intressant att se deras reaktioner eftersom de flesta inte kände igen mig. Deras bild av mig: blond, pojkaktig klädsel, knasiga sminkningar osv.
Jag: brunett, snyggt klädd i klänning och klackar, utan knasig sminkning, glad och trevlig.


Mina vantar är nu spårlöst försvunna (kul att slarva bort dem samma dag som man fick dem), och jag har varit seg som tusan. Då vill jag bara berätta att jag inte har supat bort vantarna...eller att jag inte har supat över huvudtaget. Kan tänka mig hur majoriteten av folket har mått idag ;)

Känner lite samhetskval över att jag inte har några bilder att ladda upp, men vad tusan..inte har jag tid att ta upp kameran när musiken har tagit mig till sjunde himlen :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

låter som en trevlig kväll! =)

2010-12-27 @ 19:35:31
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0