FB-uppmaning

Testing testing. Skriver från mobilen. Sist fungerade det inte men nu ser det ut att ha blivit ändring på det! Eftersom jag inte kan sova, vill jag bara uppmana alla fejjare där ute att INTE ändra sin profilbild till en tecknad figur. Det finns ett event som vill att man ska göra det. Jag gjorde det själv tills jag läste kommentarerna inne på event-sidan. Vissa har skrivit att det är pedofiler som kommit på idén om tecknade figurer som bild eftersom det ska underlätta att bli vän med unga pojkar och flickor. Vanligtvis brukar jag inte läsa kommentarerna, men jag är glad att jag gjorde det nu. Vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag vill iaf inte bidra OM det är sant.. Känns onödigt tycker jag. Men det är jag det.. Nu har jag sagt mitt :) Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0