Julebrev till Venezuela

Hej hej!

Nu snart borde jag få reda på om jag får jobbet eller inte! Sedan jag steg upp ur sängen har jag övervakat min mail hela dagen. Fortfarande inget!

Bestämde mig i alla fall för att fördriva tiden lite. Jag tog på kläderna och stack in till centrum en stund. Gissa vad jag gjorde?
Köpte kuvert!! För jag tänkte skicka brev till min kompis Ana i Venezuela. Vi har aldrig träffats, haha.. men vi har haft kontakt på msn sedan 2005! Galet vad tiden går.. Det är första gången jag ska skicka något till henne. Funderade först på att skicka choklad.. men med tanke på att de har 20+ där tror jag inte den kommer hålla hela vägen fram.

Mina sista pengar spenderades väl på
- 3 pingvinstänger, med rabarber-, mango- och laktitssmak
- Ahlgrens bilar! Sveriges mest köpta bil!
- Tictac pastills, med apelsinsmak. Hoppas hon inte tror att det är droger av något slag, höhö
- Malaco Zoo

och sist men inte minst
- ett svenskt julkort :)

Nästa gång jag skickar ska jag se till att ha mer pengar. Skulle vara kul om jag kunde ge henne en ordbok eller något sånt.

Vi får se om det kommer fram. Venezuelarna kanske tror att det är ett bombhot från sviiden ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0