Oystertalk gghrgrgggrhrrööh

Hiya!

Jag nämnde för längesen att jag köpte en bok som heter 365 saker man kan göra. Ett av tipsen är att man kan köpa 10 saker i en vanlig matbutik som man aldrig har ätit. Jag följde väl inte tipset helt, men papsen köpte hem två ostron igår............

Du kan ju gissa resten!

Haha, min lillbrossa filmade hela scenariot. Struntar i att lägga upp den kan jag säga! Usch och fy, aldrig mer ostron :'>

Fick en bit stor som en tia. 1, 2, 3 Ät!
Man ska svälja dem hela tydligen, men det där vattnet från den var så jävla vidrigt, och ostronet halkade inte ner.
Jag tuggade på det, påminner lite om champinjoner i konsistensen fast SÅ MYCKET ÄCKLIGARE SMAK. Det gled inte ner iaf. Ut, och ner i papperskorgen!

Epic fail? Höhö

PS Gott nytt år! Glöm inte att lagom är bäst :) (sålänge det inte gäller ostron dvs - inget är bäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0