Rabalder

Igår var ett jädra rabalder!! Och det var så himla bra!!!



Haha, låt mig förklara :)

Jag åkte för att klippa mig och färga hela håret igår. Eftersom jag gjorde det hos en praktikant tog det otroliga 5h. Inte för jag bryr mig så mycket just om det! Hon är väldigt snäll och stället är trevligt. Jag ville ställa upp för hennes skull också...men min rygg mådde inte så bra efteråt!
Hur som helst, nu är jag nyklippt fast det syns inte..vilket jag tycker är skitbra!! Iom jag vill ha långt hår blev det mycket längd kvar. <3
Färgen tror jag är en annan nyans än den jag hade från början. Denna känns mer rödaktig..fast en snygg sådan ;P

Under dessa 5h smsade mina kontakter mig, och ville uppboka mig med olika saker. Sedan ringde en arbetsgivare och bokade en jobbintervju. Den ska jag f.ö. gå på imorgon! Gud, jag är nervös! kld hg.ls hur. fhhhhhhsd-ncv

Efter sitta-still-i-en-evighet-och-smsa-med-jättemånga-personer- eftermiddagen skulle jag möta min vän Hanna.
Vi letade upp ett fikaställe, sen satt vi där och snackade skit i 2½h. Det var verkligen behövande! Jag har inte träffat hennes sen studenten, och ja..det var jäkligt trevligt helt enkelt.

Där! Min dag, Från mig, Till Er ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till på intervjun! =)

2010-12-15 @ 18:08:25
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0