Babianröv

Mår bra - har ont.

Jag var ute efter lite familjekänsla och valde därför att åka med papsen till havet (har varit hemma denna vecka).
Det var trevligt och så..men något som jag alltid försöker vara noga med i solen är att använda solkräm, och det gjorde jag också..men inte tillräckligt! När jag satte mig i bilen kände jag hur det brände på baksidan av låren. "bara jag inte har blivit bränd nu".. Ju längre vi åkte desto mer insåg jag att jag troligen blivit bränd. Huden liksom drog ihop sig och jag fick rysningar hela tiden. Haha, när jag kom hem sen kan jag ju berätta att jag DEFINITIVT blivit bränd. Fyyyy tusan som det ser ut xD Vet inte om det kommer upp någon bild eftersom..det är typ naket.
Har därför smörjt in mig hela kvällen och natten med after sun. Det svider en aning ja..EHE

Becca kom förbi en sväng också och vi snackade lite skit.. trevlans :)
En gammal vän tog även upp kontakten på fejjan så det kändes ganska bra det med.

Nu på kvällen var min pappas kompisar över och vi pratade lite om förhållanden och sånt. Det tycker jag kändes bra. Det är viktigt att kunna tala ut om sådant och även få råd från vuxna som är lite erfarna. Jag menar inte att jag är dum på något sätt..men ibland kanske man behöver få saker berättade för sig för att man ska förstå innebörden helt, eller vad det nu kan handla om. Det var fint.
Nu har jag ont, och har ångest över att behöva åka med SJ imorgon.. (hittar tyvärr inga lämpliga bussar som går härifrån annars hade det varit prio nr 1..eftersom sj S-U-G-E-R).

Take care sweet blog.
Gonna sleep right away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0