Detta visste du inte!

Här kommer ytterst intressant fakta om mig

- jag hatar disktrasor mer än allt annat. använder hushållspapper så ofta jag kan..

- jag har..inte fobi, men jag klarar verkligen inte av fästingar. *ryser till*

- har aldrig haft hål i tänderna
- har aldrig rökt, snusat, varit otrogen eller full <---- who's the man??! haha

- jag ljuger väldigt väldigt sällan, och när jag väl gör det är det typ..lätt att genomskåda eftersom jag suger på det. (y)

- jag har en tendes att ge djur konstiga namn: Mr. Luva, Vinna, Savoj, Yamaica m.m.

- jag är ett STORT fan av hiphopkläder. det är det absolut snyggaste som finns.

- beslutsångest är min värsta fiende, och jag drabbas varje gång jag står inför ett val, om det så gäller att köpa shampo eller gå på fest osv.

- jag lyckas alltd på något sätt tänka igenom saker och inse att de är helt idiotiska. därför kan jag ibland anses tråkig av andra eftersom jag finner många (vanliga) saker som meningslösa

- ett mål jag har är att se människor för den han/hon är - alltså inte vara så jädra fördomsfull eftersom det inte gynnar någon.

- jag älskar nytvättade sängkläder..och på samma plats kommer mat, sex, dans och shopping :)

- till skillnad från många andra tjejer har jag ingen obsession vad gäller väskor (tack!!! för det hade svidit i plånkan)

- jag tror på spöken, fast jag inte vill.

- jag gillar mitt hår. vad jag än säger så gillar jag det...(!)




Kommentarer
Postat av: Emelie

De fyra sista punkterna stämmer väldigt bra överens för min del också! haha

2010-07-16 @ 23:20:21
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0