Folk i ett nötskal

Nu när jag tittade ner på cykelvägen såg jag ett par (typ i min ålder) som var ute med sin..kamphund. Vet inte exakt rasen men det är ganska oväsentligt. Tjejen hade köpt pringles som hon höll i. Vid några tillfällen stannade hon till för att skaka rumpan för sin kille (ja..sådär sexigt..som itne såg så sexigt ut i mjukisbyxor) vilket gjorde att hon råkade tappa ut några chips på marken. Killen höjde rösten och skrek irriterat typ "MEN DU TAPPAR CHIPSEN!!!" fast tjejen brydde sig inte så mycket utan fortsatte dansa. Hon tappade därför ännu mer chips vilket ledde till att hennes pojkvän blev sur på henne. Hon menade på att han kunde ta pringles-"burken" själv men det ville han inte. Istället kör han in sitt paraply i ryggen på henne och sparkar henne på benen. Då blev hon irriterad och slog honom på armen varav han försökte sparka henne ännu mer.
När tjejen började slå killen börjar hunden hoppa och skälla. Hunden bet tag i tjejens ärm och hon bara fortsatte att hetsa den..? smart brud. Fast killen hetsade också hunden iofs. smart pöjk.

Jag tänker bara; vadfan är det för jävla idioter?! De kan ju knappast ha ett hälsosamt förhållande. Och hon kan dessutom inget om hundar..och troligen inte han heller eftersom han sa "ta henne då!" flera gånger. Herregud, hur orkar folk med sånt? Jag hade aldrig någonsin tolererat en sådan kille i mitt förhållande. Och vad gjorde tjejen som var så groteskt fel egentligen? Hon ville bara vara snygg för sin kille men fick på huvudet för det, trots att han likväl kunde tagit chipsen.

Nåja..deras val, mina spekulationer.



Kommentarer
Postat av: Emelie

haha! Låter som en ganska rolig syn faktiskt =P

2010-07-27 @ 00:10:48
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0