Gårdagen..Igårdagen?

Vaför heter det gårdagen när det var dagen IGÅR?

Yeye, igår, mitt i min uttråkelse blev jag bjuden på bio av bästa Madde! Verkligen schyst! Shrek 3 blev det, och den var lätt värd att se! :)
- det var en höjdpunkt

Något annat som jag upptäckte när jag skulle möta upp Madde var att de har en väldigt väldigt god smoothie inne på en restaurang där jag bor. Hallon/jordgubb/blåbär. Ska nog dit idag med och ta mig en mango-smoothie!! Perfekt energikick och avsvalkande i det underbara vädret.
- en till höjdpunkt

(varning: nästa, och sista höjdpunkten är en aning 'bakom'..du kommer förstå)

Sist men inte minst upptäckte jag ett nytt spel igår, nämligen sims 3 haha.. Har faktiskt aldrig spelat det själv innan, så det blev något extra för mig. Satt och spelade det igår i flera timmar (som btw bara flög iväg) och jag inredde, dekorerade, valde kläder och sånt som man gör. Hehe, jaja..nog om mina nörderier. Men jag vill bara tillägga att jag inte gick miste om det fina vädret med att nörda spel...för sånt kan man göra laters.

Poss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sims är farligt! Man kan sitta hur länge som helst...ändå är jag inte speciellt förtjust i att spela =P

2010-07-04 @ 22:59:54
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0