Läsarantal: 0

Vad trevligt. Ser ut som jag har fått ha min blogg ifred hela veckan xP

Men har inget nytt att meddela. Har tillbringat de senaste dagarna med Madde faktiskt. Vi har varit lite på universeum (där en av stingrockorna fick ryck precis vid oss och höll på att hoppa ur akvariet), haft filmkväll, bakat bröd och lagat mat tillsammans. Igår fikade vi i stan och sedan blev det lite Saw-spelande på hennes övervåning..brrr!! Lagom läskigt faktiskt :P haha, lättskrämd som man är!

F.ö. så håller jag tummarna för att jag får kontakt från de jobben jag sökte för några dagar sen. En vecka väntar jag, sen blir det väl på med söka-jobb-mode igen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0