I did it, finally

Jaaaaaa, nu har jag sökt lite jobb. Grattis till mig. Känns skönt att ha den biten gjord i alla fall..för tillfället. Man vet ju aldrig hur det blir med det där.

Som en liten belöning håller jag på att baka en kladdkaka till mig själv :) Hela dagen har jag planerat hur jag ska skriva mina jobbansökningar, när jag ska köpa kuvert och frimärke samt vart jag ska posta dem. Innan jag skickade iväg dem var jag och köpte ingredienser till kladdkakan. När jag kom hem hade jag köpt fel ingrediens, alltså något som jag redan hade hemma. Kul att jag spenderade mina sista pengar på 2 liter mjöl. Nu har jag 4 liter mjöl, och behöver ägg. hehe..nåja, jag kan i alla fall baka två stycken. (fast shit..jag glömde den i ugnen nu pga att jag skulle uppdatera mig lite "snabbt") TUR att jag kan baka en till? haha, herregud.

Im out! :) Måste ta hand om min troligen torra kladdkaka...;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0