Ain't no doubt about it

Today IS a good day. Riktigt nice!! Vädret <3

Jag har kommit in i en ovana där jag går och lägger mig efter skolan och vaknar 2h senare. Igår råkade jag dock sova i 4h på kvällen?!?..eftersom jag var smart nog att inte ställa klockan. Har knappt sovit någonting i natt pga det. Men nu är jag helt jädra klar med skolan! Det känns SÅ skönt fast samtidigt lite konstigt. Kan ju chilla runt nu!..fast nej, P:s jobbcoach har varit snäll att leta lite jobb åt oss, så nu är det väl bara att söka runt antar jag. Crap att jag inte har word på datorn då? hmpf..

((((Jag har tänkt på en sak idag. Hur man än mår så är vädret nästan alltid inblandat.
"Jag känner mig så glad idag! Det måste vara det sköna vädret"
"Jag är lite deppig idag... det är nog för det regninga vädret.."
"Fan vad jag är trött idag! Det beror säkert på det soliga/molniga/regninga vädret"
Det kanske är så då. Eller så har vi ingen aning om vad vi pratar om.))))

För övrigt har jag varit och köpt godis nu..som lite firande för att jag har lämnat in min sista uppgift! Och jag har faktiskt kommit på hur man köper godis billigt. Lösgodis pratar jag om nu.

1. hitta en godisaffär..de brukar ha billigt godis
2. Felet som de flesta gör (och även jag gjorde) är att köpa så mycket av det goda som möjligt..men visst blir de äckliga bitarna alltid kvar i påsen i slutet av kvällen? Köp 2-4 bitar av varje sort som du gillar. På så sätt blir det godare, billigare och man får fler godissorter :) Det blir lagom mycket och extra njutbart ;)
Slut på godistipsen!..
3. man kan ju välja den nyttiga vägen också om det känns bättre.

Nu ska jag ut och njuta av solen!
Peace :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Godistipset var bra! Men du, dela med dig av det fina vädret..här regnar det =/

2010-06-01 @ 18:08:17
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0