Explanations

En trött Vico skriver.
(explanation: har haft en fartfylld helg bestående av inflyttnings-/födelsedagsfest, barnkalas och jogging..inte ett i samma såklart :)

Jag har inte kunnat blogga på en vecka. Buhuhu.
(explanation: jag har varit utan internet i en vecka, men fick äntligen tillbaka min dator idag.. förhoppningsvis fullt fungerande utan några oäkta operativsystem....eller???;)

Veckan har varit ganska trevlig. Syrran hängde ju med mig till götet och vi gick på stan, kollade på bio, var hundvakter m.m. Vi fick tillgång till Carros lägenhet. Och vad fanns i den? Inte specielt mycket kan jag tala om. Vi fick sova på sofforna i 4 nätter i rad och ja..efter 3 nätter kände man ju att man hellre kunde sova på golvet. Så det gjorde jag.
(explanation: soffan är liksom lutad vilket gör att hur man än ligger blir ryggen böjd som en banan. Inte skönt...Golvet är väl ingen höjdare heller direkt, men då kan man åtminstone ligga rak med ryggen)

Nästa vecka kommer jag vara totalpank..eller man kan säga att jag är det nu, och 3 dagar tillbaka.
(exp: mitt buss-/tåg-/spårvagnskort slutade gälla så jag och syster fick så snällt ladda på med vanlig kontoladdning. Hejdå 450:- , jag vill jättegärna slösa er på svindyr kollektivtrafik)

Vad finns det mer att säga egentligen? Nä, jag fick med det hela väldigt bra där. Resten av min helg kommer bestå av Breaking Bad (thank god), och kanske typ..chips. Jag förtjänar det!

Ps. JAG HAR FÅTT NÅGOT FRÅN USA. och det är btw min inspiration till temat på bloggen..
det börjar på S och slutar på KITTELS <3<3<3

Peace out! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0