Gotta keep it on

Är det inte konstigt hur skör man är? Det kan ju definieras olika, men jag menar generellt..
Vi är inte så stora och fantastiska som vi alltid tror. Eller så är vi det? Det kan ta månader, år av arbete för att förbättra sig själv och sitt omdöme, och ändå kan allt förstöras så himla lätt. Det positiva är att man alltid kan nå upp dit igen, och det kanske går lättare andra gången än första?

Livet självt är skört.
VI, vår syn på saker och ting kan förändras på en sekund beroende på olika omständigheter som icensätts för oss och vilka situationer vi hamnar i. Borde man inte uppskatta sig själv, andra och livet lite mer? Give it a try. Tänk på det för ett ögonblick.

Hm, bara funderingar nu som jag har när jag insåg att mitt humör förstördes på en sekund, och jag kan inte ens förstå varför. Precis som förra gången? Jag antar att jag aldrig blir nöjd. Kanske skulle försöka ta och uppskatta det jag har varit med om idag, och ignorera den där känslan jag fick av att vara ensammast i världen. Let's give it a try.

Kommentarer
Postat av: Trees

Gillar denna texten!

jag brukar vara tacksam att jag bara lever, att man liksom är frisk. Det är ju inte alla som är det.. Men man borde uppskatta fler saker.



ensammast i världen ja, men det kan man göra något åt, om man försöker iallafall:)

2010-06-02 @ 21:16:05
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Caroline rullgardin

oj visste inte ens att du hade en blogg :) då får jag kika in den oftare ;) Men visst kan jag göra det, ska bara skaffa mig lite tid så löser vi det :)

2010-06-03 @ 09:18:26
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0