Green day

God kväll världen!

Såg Green Day igår på Ullevi. Oj oj oj... det var en enorm känsla att få se dem! Lyssnar ju inte så mycket på dem nu för tiden, men de var riktigt bra!
Drog dit vid halv 1 för att möta Filippa. Vi fick vänta till insläppet som började kl 17.. Det var ju rätt segt får jag säga, men avvarade en del tid med att

- ta sig fram i folkmassan
- sola
- hämta vatten och mat
- läsa GP och Solo
- gå på toa
- sola
- sola
- stå
- stå
- stå

Det var ju lätt värt! Johnossi var förband, och de..SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG typ. Jag trodde jag skulle gilla dem efter 2 år, men tydligen inte. - de suger fortfarande.
Det andra förbandet var Joan Jett and the Blackhearts, lite mer punk-akitg musik som drog igång publiken ganska bra :)

Jag vill se dem igen...

Laddar upp några bilder, men tog bara med mig mobilen så kvaliteten är inte den bästa x)

Här skådas min ståplats (men jag var sittandes när bilden togs). Lite glest med folk just här. SKÖÖNT!


Konserten inleddes med en....full kanin (troligen någon från bandet) Bättre än lisebergskaninen. Kan vi inte byta ut den? (a)


En liten del av publiken på kvällen <3 25000 på plats.
Avslutar med denna. Synd för er som gillar GD och missade konserten, för den ägde
(kan hända att jag syftar på Emelie;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0