I have a confession to make

Jag ångrar att jag flyttade hemifrån. Vill du veta varför?
Jo, för att när man har flyttat hemifrån och är student får man leva ungefär som en mask - äta, sova, skita. (om man har tur får man äta..och skita that is..).

Det är inte riktigt så allvarligt att jag måste flytta ut på gatan, men liksom... min sommar kommer bli så jävla tråkig, för jag kommer i stort sätt bara ha pengar till mat..och då snackar jag studentmat - INTE lyxa-till-det-mat. Guuuuush, värsta segt. Så om jag har gjort några personlighetsförändringar nästa gång jag stöter på mina vänner så vet ni troligen varför.. jag har gått och blivit deprimerad.

Anyhow...ni alla får ha den bästa sommaren ever! (det är ju trots allt bara halva kvar nu) Vi ses när jag har skaffat mig ett jobb! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0