In real world, as in dreams nothing is quite what it seems

Några få saker att säga idag :)

Jag drömde världens konstigaste dröm inatt. Here it goes:
Jag var ute på stan med min tjejkompis (har ingen aning om vem det skulle kunna vara IRL). Vi var utomlands.. Så blev vi stoppade av ett gäng killar som har våldfört sig på andra tidigare. De höll fast mig och min kompis, och den ena killen sa att det var bäst ifall alla skildes åt. Han drog alltså iväg med mig och jag kunde se min kompis bli mindre och mindre samtidigt som jag såg hur skräckslagen hon var. Jag lyckades komma ur armarna på den killen som höll fast mig men han kom ikapp mig. Precis innan han skulle ta tag i mig frågade jag vad han hette, och han kollade på mig först som att "och det tror du jag tänker berätta för dig?" Men han tog tag i mig och kollade mig i ögonen och sa att han hette Dave..något. Jag lyssnade inte, konstigt nog. Sen fick jag syn på en byggnad som hade en kamera på utsidan. Yes! Vi var filmade, och jag visste hans namn.
Ehhh..sen vet jag inte riktigt vad som hände. Men han blev kär i mig..och tvingade med mig till en klädaffär. Han skulle testa olika kläder och jag var tvungen att säga vad jag tyckte såg bra ut på honom(?) haha.. Och det visade sig att han var danslärare för balett eller något..och han tvingade mig att dansa med honom..(jag sög tydligen på balett..)
Hela min plan med det hela var typ att jag skulle göra söta saker för honom så han blev jättekär i mig, för att sedan kunna utnyttja det och rymma därifrån för att rädda min kompis. Det var helt udda...

Jag hann inte rädda min kompis innan jag vaknade..men jag hoppas på att lyckas om den drömmen kommer upp fler gånger.
Efter uppvaknandet blev det världens bästa frukost; rostat bröd och apelsinjuice <3 Det finns typ inget godare på morgonen. Sen kom Jojjo på besök och hämtade lite saker som var hennes.
Och nu sitter jag här, fundersam över min dröm. Jag kände inte igen en enda person i drömmen från det verkliga livet ens. Nåja..nothing is quite what it seems..

Tjoeloen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0