Info

Till alla er som undrar vad jag hittar på nu när jag inte pluggar.

SVAR:
jag är oftast hemm,
läser i solen - på balkongen,
kollar på serier när jag måste ta en paus,
kollar jobb på internet,
bakar kakor,
lagar mat och diskar (eftersom jag inte hade tid med det innan),
går ut på kvällarna för att promenixa,
tränar styrketräning hemma,
sover bort ca 2h av dagen pga tråkighetssyndom,
är hundvakt då och då,

det låter som att jag är värsta ensamvargen, och det stämmer till viss del
men jag är så jädra tunn på pengar just nu så jag kan inte ens ta mig till de jag vill umgås med..
jag hoppas verkligen det blir ändring på det för när man har gjort alla sina sysslor här hemma...ja..då är det inte så jädra kul att bara sitta här och glo.. nix..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0