London Bridge

Tje!

Denna dagen har ju varit soft.

- jag har fixat bandet på min (älskade älskade BLING-CHIC) klocka



och
- jag har köpt as heta jeans


...fast de är såklart hetare på..;)

Jag har varit ganska upptagen med mina prylar idag, men när jag satt och käkade på min Big Mac började jag fundera över vad jag ska göra med mitt liv? I morgon har jag bara en sak planerat, och det är att baka kladdkaka. Gud vad kul? Jag vill ha fler planer..planering..organisering. Jag måste verkligen söka jobb.. (det är ju en bra conclusion!) Ska bara......

Kommentarer
Postat av: Emelie

Är med ute efter slitna shorts! =o dom var sjukt snygga!

2010-06-09 @ 19:58:21
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0