Tyst, så tyst

Jag brukar alltid börja med något och: Idag har varit en tyst dag.
Det är nog för att jag är en tänkare snarare än en pratare. Eller för att jag inte har någon att prata med..inte vill prata med någon. Helt blank..

Det är vääldigt svårt att uttrycka sig skriftligt när man vill att det ska vara muntligt. Du tror att jag är på vanligt humör men det är jag inte. Om skrift kunde låta skulle det vara med en tystlåten ton. En ängslig, för så känner jag mig.

Hur som helst, jag vaknade väldigt sent imorse och då upptäckte jag att det var fint väder ute. Eftersom jag inte hade något annat för mig solade jag i 2h efter frukosten. Det var rätt gött. Jag låg där halvt naken, läste och käkade skittles. Efter det har jag mer eller mindre bara drivit runt. Gjort onödiga saker som att måla naglarna knallröda även om jag inte gillar knallrött nagellack.
Upptäckte att spotify lagt ut Eminems nya album. Lyssnade igenom hela, låt efter låt och bara njöt av den underbara musiken. Han har ju verkligen lyckats om man säger så.

Mm..ja.. har tränat också (y) iaf..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0