Mitt-i-natten-inlägg

Tjena tjena..hej hej

Har inte uppdaterat mig på ett tag här nu. Vad tycker vi om det egentligen??
Hur som helst så har det hänt en del sedan..det senaste inlägget (har redan glömt vad jag döpte det till)

jag har:
-varit i stan med Madde och köpt mig en klänning att ha på beachen (vilket inte ser så lovande ut just nu med tanke på det härliga regnvädret) ....inhandlade mig även ett paraply...

- rest en sväng till småland och förbannat mig över SJ. Det sistnämnda är ju inte alltför ovanligt. Något ovanligt däremot var att biljettlisan hade ork nog att slå upp mitt bokningsnummer i sin lilla apparat eftersom jag inte kunde ta ut biljetten innan tåget avgick. Grattis till henne!..och kanske det viktigaste av allt; Grattis till mig som fick åka?..

- varit på dop och dopfest samt ätit mig fullkomligt proppmätt på frallor, muffins, tårta och..sånt onyttigt..

men jag har även:
- gjort ett träningsschema som jag ska börja på imorgon <--- det är faktiskt riktigt bra får jag säga.

Det här var väl bara en liten fraktion av allt jag har gjort egentligen. Har varit lite spring fram och tillbaka. Men imorgon bär det tillbaka till götet. Och syrran hänger på!! Ska bli riktigt kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0