10:00-21:00

Heeeej blåggän :B

Whazzzuup?!?! Min dag har varit sååååååå tråkig. Och vädret har varit sååå fiint. Och jag har pluggat
mellan 10 och 21. Jag kan LÄTT påstå att jag har haft dödslängtan under denna tiden. Finns det något värre än att sitta inomhus och plugga när det är superfint härligt underbart LOVELY väder ute? - NEJ.
Haha, sorry, jag älskar mina retoriska frågor :P

Jag kom på en sak idag. Jag ska göra en matdagbok! Detta är inte för att jag har freakat ur på att jag äter som en häst. För en dag som denna kan jag räkna upp vad jag har ätit, och det är inte speciellt mycket. Med min matdagbok ska jag därför få bättre koll på ätandet--för min egen skull :) Coca Cola & Chocolate made this body typ. Det är inte okej.

what else.. äh! jag har ju inte gjort något idag. och jag har inte tänkt på något speciellt (mer än venezuelas internationella ekonomi..weeey, och att jag hellre vill vara ute).



Ja..jag bjuder på den.





Kommentarer
Postat av: Emelie

En matdagbok låter nog rätt bra i ditt fall ;D haha. Jag är noga med fyra mål om dagen

2010-05-25 @ 23:48:12
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0