Alltpåengång

Tjena yo!
Jag tänkte på en sak, som jag tycker borde nämnas, för skojs skull.
Härom dagen när jag åkte tåg fick jag syn på en askonstig kille..fast det var en man...låter konstigt att säga man..
Men iaf! Mittemot honom satt ett par som käkade på en varsin kanelbulle, och när de gick av vid sin hållplats var det kvar några smulor på sätet SOM DEN MANNEN BÖRJADE PLOCKA UPP OCH ÄTA? - JA
Snacka om onormalt! Efter det ställe han sig upp och tittade ut genom fönstret som om han fick syn på något (vilket han nog inte gjorde för det var bara hus överallt). Sedan satte han sig ner igen efter en liten stunds filosofi.
Jag började tro att han var schizofren eller något. Och jag håller fast vid den åsikten.
När han sedan skulle gå av vid sin hållplats tittade han sig runt omkring på de olika klistermärkena som finns på tåg (som berättar vart tåget åker, "håll ej här" m.m.) precis som om han letade efter mönster eller hemliga meddelanden eller något. Han pratade tyst för sig själv till råga på allt.
Haha, efter denna beskrivning tror ni kanske att det är jag som är psykiskt sjuk? ;P hah.. Men faktiskt..han var wierd.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha xD

2010-05-26 @ 00:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0