Get to know me


Tjena(!) vän, ovän, främling, allt vad du kan tänkas vara och tror att du är!
Som många andra har även jag en liten INledning till min blogg! (och ANledningen till att bloggen kommer upp idag beror på min inställning till denna otroligt tråkiga dag som bara bestått av regn och blåst...samt en hel del hosta från min sida).

"Jag heter Victoria och är 19 år" låter otroligt originellt, men det är exakt så det är. Förutom
att jag heter något och har en ålder, så gillar jag godis (lite för mycket), dansar streetdance på fritiden, studerar som ett as resten av tiden och kan tyckas ha för mycket kläder i garderoben.
Var det allt? kanske du tänker nu - Noooe, knappast!

Forska vidare lite i bloggen, för här kan du spendera en och annan minut på att läsa om mina funderingar,
värderingar, minnen, drömmar m.m. Vem är 19-åriga Victoria förutom godisaddict, amatördansare, studerande
och tydligen klädd i minst 10 plagg? :)

Läs om du vill, kommentera om du vill.
Älska eller hata, skratta eller gråt. Ja, du fattar poängen -
Gör vad du vill, but here it goes!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Svenamal

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-02-07 @ 07:31:50
URL: http://svenamal.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0