Hip Flopp

Mjo..mitt blogginlägg idag är en aning hip floppigt..
Gårdagen bestod inte av speciellt många läxor, inte heller av några inköp. Men kvällen blev väldigt trevlig och delades med Carro. Vi skulle vara nyttiga och laga schnitzel, klyftpoptatis samt bearnaisesås men nej..resultatet blev pizza eftersom vi inte fick tag på allt vi behövde. Almondy tårta till efterrätt <3..på tal om att vara nyttig då. Haha, men vem gillar inte almondy tårta?
Jag kom hem en påse kläder rikare också. Who is happyface? (underförstått: JAG. Älskar att få kläder)

För övrigt vill jag klaga lite på mig själv för att jag åker till skolan kl 10 när jag inte har en enda lektion. Man kan knappast bli mer förvirrad än mig, jag svär *suck*

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0