Howdy partner!

Jag har inte så mycket att tillägga. Men jag kan ju babbla lite om vad jag har gjort idag då, det går ganska fort.

Jag vaknade halv 12. Det suger egentligen eftersom jag vill gå upp tidigt och vara sådär kreativ som jag blir när det inte är skola. Men men..sen åt jag två äckliga mackor.. Historian bakom det är att jag alltid vill testa nya bröd. Varje gång en limpa är slut köper jag en annan sort. Denna sorten är helt okej, men jag är inte så sugen på det när jag precis har vaknat iaf..
Efter käket tog jag en dusch. Jag vet inte ens om det är sant men min hårfrisörska sa till mig för ett tag sen att man alltid ska shamponera håret två ggr - orkade inte göra det denna gången. (för snacka om slöseri med tid...eller slöseri med shampo)

Eftersom jag hade bestämt mig för att inte göra mvg-delen på min förra uppgift fick jag mail av min lärare om att jag ska göra den. Så jaja..då har jag fått det fixat idag också.
Nu är frågan om jag ska åka in till stan och träffa girlsen eller om jag ska vara hemma. Jag är ju som sagt pank så det kanske inte blir så kul ute då..
Får fundera vidare på det där...

Pis aut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0