I like when we are here...

Hade en underbar kväll på studentbalen i söndags! :)
Allt var så himla stressigt i början och jag var verkligen opepp (typiskt mig...) men när jag väl kom dit var allt skitbra. Sålänge jag fick dansa var allt lugnt ;) hoho. Ja, det var absolut värt allt fix och fläng!

Såhär såg klänningen ut som jag hade. Dock är denna bilden tagen några veckor innan balen, men iaf..har inga egna bilder med tanke på att kameran inte fick plats i balväskan.



Måndagen blev en dödsdag åter igen med en massa plugg efter knappt 4h sömn. Men nu är det mer eller mindre över. Jag kan vara en aning överambitiös ibland så..det som jag har kvar har jag mig själv att skylla. Kompletteringar och grejer för att få the Greatest Grades. heh.. preppy det lät. Men ja, jag kanske är det då.

Vad har hänt i mitt liv idag?
Jag gick upp tidigt för jag trodde jag skulle till skolan.. skillnaden denna gången jämfört med alla andra är väl att jag inte åkte dit i onödan. Efter morgonduschen diskade jag upp all disk, städade bort allt onödigt i rummet (kläder på golvet, gamla kvitton..shit like that). Mmm..ja, sen gick jag in till centrum och utförde ett ärende..självklart blev det ett litet impulsköp också; nämligen en blend-tröja till babe. Svårt att motstå när det är rea på reapriset (a). När jag ändå var där tog jag mig en fika ute i solen också..filosoferade en stund och tittade på alla människor som gick förbi. Väl hemma satte jag igång med att baka denna goda kladdkakan bestående av daim och en digestivebotten.

& den var väl helt okej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0