Idioti. Vilken sort?

Vaknade upp idag efter en timmes snooze. Fast tekniskt sett snoozade jag inte eftersom jag råkade stänga av alarmet första gången den ringde.. Men jag vaknade iaf i lagom tid för att hinna med det jag skulle.
Mh, jag vaknade med värsta finfina humöret och solen sken ute, precis som man kan tänka sig att det skulle vara i en film.

Jag gick sjungandes till skolan.. kanske mer som i en musikal då. Och jag gjorde mitt lilla engleska reading test, svenska c tal och allt var frid och fröjd. Jag fick lite betygsinfo vilket såg (och ser) lovande ut.
Men vad hände sen? Jo, jag kanske inte alls ville göra något. Jag kanske bara ville vara tråkigast i hela världen och krypa in i mitt personliga skal och stanna där.. hm. Idioti. Varför just på en sånhär underbar underbar sommardag? På min jättefina mysiga och glada morgon blev jag en ointresserad zombie som inte vet vad hon vill göra med sitt liv.
Schyst. Nej. Vilken sorts idioti pratar jag om?

typiskt-att-det-skulle-bli-så-idioti. För jag kan inte svaret, och ännu mindre vet jag varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0