Problem: boredom

Jaha, här kommer första inlägget som faktiskt handlar om något.
Eftersom denna dagen har varit (och är) lika trist som den var igår tänker jag inte uttråka folk med att berätta vad jag har gjort.
Anledningen till att allt är tråkigt är för att jag måste plugga fast jag inte vill, jag lider av förkylning, samt av jag-är-pank-syndromet. Dessa faktorer leder i sin tur till att jag fick tacka nej till en partykväll med Eve och Madde..när jag för en gångs skull vill ut och skaka av mig alla känslor.

Just därför önskar jag att jag hade en hund i sådana här situationer.

1. man hade haft en anledning till att gå utanför dörren (jag hade en del planer innan jag kom på att det mesta har stängt)
2. man kan träna den, eller busa med den
3. man kan ligga i sängen och gosa..och bara älska att man har en bästa vän

4. och man kan utan tvekan säga att jag saknar mina gamla hundar
i'm just sayin'

Vinna
Lilla Vinna ^


Yamaica


Över och ut (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0