The week that I died

Woopa!

Jag tycker alla ska ta en titt på denna bilden:

Såg du?! På riktigt..kolla igen! ^

okay..
question: hur i hlvete tänker lärare?
jag menar bara..hur har de tänkt att jag ska kunna njuta av min ledighet när jag har DETTA veckan efter?
I don't get it..
Jag har dessutom ett till arbete som ska in måndagen efter den helgen. Fan vad kul!
Om jag så får en endaste pytteuppgift vecka 21 ska jag banka in pannbenet på varenda lärare jag ser. PFFFFT!

Över till det roliga!
Det har varit gryymt fint väder idag, sååå härligt :) och jag har äntligen köpt mina balskor! Snuvig och nysig tog jag mig in till centrum för att hitta ett par för små pumps, och ett par för stora (kunde de inte ha en mitt emellan storlek?) Det fick bli de små eftersom man ändå kan töja dem med is :) Vico kan!
Plugget för dagen är slut har jag bestämt, så nu ska jag väl bara ta och slänga igång någon serie..eller film. Typ Monsters Inc. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0