Lite blandat idag faktiskt.

Sha

Jag bestämde mig efter en hel tids filosofi igår att dra ut med girlsen. Det var riktigt trevligt..har ju inte hunnit lära känna dem så mycket som jag vill! mmh, men ja, jag är lite dålig med att ta med mig kameran ut. Skärpning! :)

Den stora lyckan idag trodde jag var att jag är helt klar med plugget innan studenten. MWEEEP, fel! - jag fick ytterligare en uppgift att göra tills imorgon om jag ska få det betyget jag vill ha. Jag vet inte hur jag ska lyckas med det FÖR JAG VILL TA STUDENTEN NU! ÅH

Nåväl, tänkte slänga upp en bild på denna boken som jag läste ut innan.
Kan någon förklara för mig vad tjejen på bilden har i handen?????? Jag får panik på det :P
Jag tänker: Ett ljus? Och varför skulle hon hålla i ett ljus?
Kan det vara ett glas m. sugrör?...hmpf.

'Aha, någon har härmat Snabba cash' var min första tanke när jag läste titeln, men den visade sig inte alls vara i det stuket. Kate Cann kanske en del känner till, hon har skrivit en rad olika ungdomsböcker.

Rich är en kille som har problem med det mesta. Tjejer, skolan, image. Allt sånt, men genom sin konst lyckas han ta sig någonstans och helt plötsligt tjäna pengar. Livet förändras för honom och han älskar det. Men..? Det finns alltid ett men. Allt går inte som planerat.
Detta är som sagt första boken i Rich-serien. Den är inte speciellt spännande, men man kan känna igen sig själv i den. Den är värd att läsas om man..ah..om man inte vet riktigt vad man ska läsa annars. Jag tänkte pausa från den nu dock för jag är inte bra på att följa bokserier om jag inte läser något annat emellan. Jag har inte läst klart HP-serien ens, och jag började läsa den när jag var 11-12 eller något. HAH. jaja..

Nu har jag lånat en ny bok. Får se om den kommer upp här med sen.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emelie

kan det vara en ölflaska hon håller i kanske?

2010-06-01 @ 01:01:23
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0