Är det kallt eller kallt?

Trots att jag sovit dåligt inatt har jag inte alls känt mig så trött som jag trodde att jag skulle göra. Himla bra :)

Jag har varit ute nästan hela dagen <-- 3h promenad i kylan ingår där. Inte speciellt roligt för det var mer eller mindre isblåst som jag fick handskas med. Två saker som har hänt utöver det vanliga är:

- jag gick på cykelvägen och befann mig i min egen värld, men jag stördes av ett konstigt ljud. sedan tittar jag lite åt sidan och får syn på värsta söta katten som springer mot mig. "hej katten! vill du gosa?" jaa, det ville den, sen gick den igen. helt konstigt...men han var kanske bara lite vico-gos-sugen :)

- längre fram, på en annan cykelväg står några småkillar framför mig. den ena sprang mot mig för att hämta sin gympapåse. i all hast tappade han gympaskon ur väskan..sen stack han iväg med sina kompisar. men vad hände då? om inte "hallå!! hörni! pojkarna! du tappade skon! *pekar på skon*"
de blev glada för att jag sa till iaf.

tyckte för ett ögonblick att jag påminde om Lotta på bråkmakargatan "HALLÅ, DU TAPPA EN GRRRAN"

Anyhow, en bild (av alla hundra) från igår när jag var torsdagssnygg. Testade bara att sätta upp håret lite annorlunda mot vad jag brukar. Det blev väl ok. Kunde nog gjort det bättre, om jag hade haft tålamod nog, hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0