De minsta ting

Nyss hemkommen från en dag med vännen Madde. Vad har hänt? Vi har varit i stan (där jag för övrigt inte köpte mer än en enda sak även om jag har pengar, den du!) och sedan kollade vi på film. "Flickan" Riktigt mysigt, även om filmen i sig var tragisk och ledsam.. Men den var helt klart bra!

Och visste ni, att jag typ var den enda som var ute i min ort kl. 22.30 ikväll? Sjukt stillsamt.. men tur är nog det, annars hade jag säkert freakat ur pga paranoia, haha.. eheheh :s

Ps. Jag älskar att åka kollektivt på kvällen. Jag vet inte varför, men jag får känslan "jag älskar livet". Det är så harmoniskt och fridfullt i mitt lilla huvud då. Tack busschauffören för att du mötte mig med ett leende på läpparna och sa att jag inte behövde visa biljett. Nu ler min själ tillbaka.

De minsta ting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0