En vinterdag som denna

Är det bara jag som tycker det var sjukt jobbigt att gå upp imorse?? USCH säger jag bara. Det värsta var att jag trodde det var fredag (vilket i sin tur betyder att jag isf hade försovit mig). Det är verkligen jobbigt när man stressar upp sig helt i onödan, då kan man inte somna om med lugn i kroppen.

Nåja, idag har jag varit hundvakt. Har faktiskt haft det riktigt mysigt i kylan, påpälsad från topp till tå med hundbajspåsar i ena fickan och hundgodis i andra!

Efter att hundarna hämtats av en egenföretagare, började jag prata med honom om företagsamhet m.m. men vad jag inte förstod var att han menade att jag kunde få jobb hos honom om jag ville. Intressant va?! Så nu ska jag researcha lite, kanske har man ett extrajobb på g =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0