Full planering trots allt

God morgon söta du!!

P är på utflykt idag, så jag kommer vara hemma själv hela dagen. När jag fick reda på det blev jag först..typ..tjurig för jag vill också på utflykt! Men äsch, låt pojkarna vara ifred, Vico. Du kan dra till Big Apple en annan gång (hiphop-affär<3).

SÅÅÅÅ, vad händer för mig? Jag har massa grejer på planeringen.

- Städa, passa på när P inte är hemma... musik och en ordentlig genomgång av rummet. det kan hända att det ligger 5mm damm under sängen, och så är också fallet.

- Maybe baby åka till stan, för att hämta ut en bok till mamma. praktiskt av henne att göra så va? beställa en bok här och sedan be mig hämta den.. :P

- Gå till biblan, lämna bok åt P, ja... han har inte tid med sådant.

- Söka jobb??

- Mys med serie, P har visat mig hur man kopplar in laptopen till tvn. yesss!! nu kan jag med!

- Handla mat, gosh det behövs verkligen när man inser att det blir havregrynsgröt utan mjölk till frukost, eller macka utan pålägg.

- Sist men inte minst, beställa en fotoredigeringsbok (vad säger du om det då?!) samt ett skärp! Men vi får se...egentligen har jag inte ett dugg råd med det. tror jag inte.

See you laters <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0