1. Skaffa en betongborr, kära granne.

Enligt mina egna spekulationer är min och P:s granne knäpp!! Jag håller inte räkningen, men flera ggr i månaden börjar han borra i sina betongväggar (typ som han gör nu >.<). Hur normalt är det?? Han har hållt på så i flera år!! Vad är felet liksom? Det hörs så väl också så man tror att han ska borra igenom sitt tak och upp i vårt golv, haha. Någon gång har han börjat borra sent på kvällen, och då vill man ju ändå sova, men nej.. vi ska ligga vakna för att grannen borrar med en vanlig borr i sin betongvägg.


Vad kan han ha för diagnos tro?

Tvångstankar? - "Fan också! Nu måste jag borra ett till hål i denna väggen (med fel borr) annars kommer huset gå under"

Dåligt minne? - "*tre sekunder efter han borrat och hängt upp tavlan* Men..varför har jag hängt denna tavlan här? Den ska ju vara på denna väggen *borrar ett hål i den andra väggen och flyttar på tavlan" osv osv

BDSM-Fetish? - "Älskling, vi ska ha så hårt sex nu!! Jag sätter igång träborren ifall du skulle bli för högljudd"

Kanske är det så simpelt att han bara råkar ha jävligt mycket att hänga upp på sina väggar.. I HAVE NO IDEA.


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha konstig människa! =S

2010-11-28 @ 17:53:38
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0