Stadens julvimmel

Ååååh idag när jag vaknade var jag så nervös inför dansrepetitionen! Haha, så galet va?? Mådde illa och hade ont i magen..en s.k. typisk rampfeber. Men det gick riktigt bra och nu känner jag mig pepp inför uppvisningen imorgon! :D
(fast det är läskigt också!!)


Nåja, efter repetitionen skulle jag in till stan och hämta mammas bok. Skulle egentligen gjort det igår men jag tillbringade hela dagen med att städa rummet (a) <-- true story.
Vad hon inte nämnde, var att denna bok råkar innehålla 1300 sidor. Kul att gå runt i det mysiga julvimlet med värsta bibeln eller? -nej.. mamma, nej.
(men tack min mobil för att du har google maps, annars hade jag aldrig hittat bokhandeln)
Inte nog med det så skulle jag leta upp en affär åt henne som säljer smashbox-smink också.

Nu är jag hemma igen, P har redan stuckit för att fira sin farmors födelsedag (jag ville följa med, men de ska alltid ha så bråttom). Såååå vad sägs som att ta fram godiset, sätta igång musiken och dansa för full rulle.....nu när ingen ser.

Puss! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0