V + n = t

Min pojkvän har hittat en ny hobby...nämligen matte.

Jag har fått stå ut med siffror, termer, regler och formler...och..jag kommer faktiskt ihåg mer än vad jag först trodde!
Helt otroligt att jag har kunnat hjälpa honom eller bollat olika förslag på lösningar. Nu har jag fått känna efter hur det är att använda hjärnan igen, haha. Så är det. (inte för att jag inte använt den innan....)

Vi får se om jag orkar sätta mig framför skolbänken. Fast egentligen spelar det ingen roll om jag orkar eller inte för jag måste ändå ta mig dit någon gång (men det kunde ju vara trevligt om jag hade mer lust för det). Only future can tell.
Ursäkta om jag yrar lite eller så.. jag är trött men pojkarna har ockuperat sängen.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig du är! Tror aldrig att jag ens orkar kolla på ett mattetal till i hela mitt liv =P

2010-11-07 @ 18:46:20
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0