VicPic

Ny uppdatering kanske hade varit kul.
För ett tag sen gick jag med i jobbgarantin för ungdomar, och det har lett till att jag ska gå en utbildning. Där ska jag bland annat få hjälp med CV, Pb, jobbintervju och massa annat. Jag hoppas för tusan att det blir bra!! Man blir så deppig när man söker jobb och söker jobb och söker jobb utan att få någon respons. Yeye, upp på fötterna igen!

På tal om fötter....jag har gjort något hemskt med min hälsena. Igår när jag var på möte ryckte det till i den och det gjorde så j'vla ont att jag inte kunde stå på den. Dock trodde jag att det skulle försvinna..men nej, senare igårkväll knäppte den till och bestämde att jag inte skulle få gå. Jag är rädd att det ska fortsätta knäpp till och tycka och ha sig. Det känns ungefär som...en elektrisk stöt. Asont :(

Men trots gårdagens incident har jag bestämt mig för att gå på information om olika eftergymnasiala utbildningar idag. Det betyder: gå, gå, gå och gå. Får se om jag hittar något intressant (och om jag överlever, med min jädra hälsena).

Anyway, nu till helgen ska jag åka hem till m&p så det lär inte bli så mycket uppdateringar.
Men som tröstpris kan ni få en ny bild på mig.
En VicPic



Kommentarer
Postat av: Emelie

cool sminkning! Och håret är supersnyggt! =)

hur länge ska du vara i älmhult?

2010-11-12 @ 18:45:44
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0