Inte stannar världen upp.

Trots förkylning har jag tagit mig cyklandes till jobbet för att sedan vara ute en timme i kall blåst. Det var ingen lätt uppgift. Det var skönt att komma ut i 5 minuter sen önskade jag att jag kunde gå in igen.
När jag kom hem mötte jag en av grannpojkarna som verkligen ville berätta om sin lego-brandbil. Jag, trött, varm och irriterad tror jag lyckades göra ett gott intryck på pojken och verka intresserad och fascinerad. Väl inne säckade jag ihop för att andas i 2 minuter.

Jag har lyckats storhandla också, och när jag skulle laga mat (pommes, skinkschnitzel och brunsås) körde febern på i full hastighet. Irriterad som jag var blev maten äcklig....vilket i sin tur gjorde mig mer irriterad. Haha, man ska inte göra vissa saker när man är sjuk!

- jobba och laga mat ser inte ut att hjälpa situationen.
Nu blir det sängläge för min del.

Kommentarer
Postat av: Rasmusmona

I love this page.

2011-02-03 @ 08:09:06
URL: http://rasmusmona.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0