Smaklökarna tar en paus

Har varit ute på landet i helgen och hålit min pojkvän sällskap då han målat. Det är verkligen skillnad på storstan och landet, och allvarligt talat trivs jag på båda ställena..vilket är en fördel.

Har tillbringat den mesta av helgen att sitta på ett tak, i 10C och iskall blåst. Nu är jag förkyld. Det kunde jag ju ha räknat ut. Men men. Ja..nae.. idag ville jag nog bara säga att jag är förkyld. Jag har köpt B&J-glass för första gången i mitt liv, men som sagt, inte så kul att äta när man inte känner smaken.

Nu är jag hemma igen och startade upp datorn det första jag gjorde (shit, att man blir så beroende ändå?). Ska fixa en kopp te och sätta mig med True Blood.

Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0