"Varför är kallt vatten gott men /.../"

Hade lite hunderi-saker idag att ta hand om...

och det betyder ungefär att gå upp jättetidigt, för att vara ute med hundar hela dagen..och bli jättetrött i benen.

stadens avgaser + sömnbrist har gjort mig helt bäng! jag kom hem för en stund sedan med dessa ord flygandes ur min mun.
jag citerar "P, varför är kallt vatten gott men inte äckligt?"

du kan ju tro att jag fick ett skrattanfall när jag ingsåg att det jag sa inte stämde överens med min tanke

för vad jag menade var "P, varför är kallt vatten gott men varmt vatten äckligt?" (vatten som vatten..är man törstig borde det inte spela någon vidare roll ifall det är varmt eller kallt vatten?..right?..men tydligen)

den som vet får gärna kommentera svaret. men det känns som man behöver någon auktoritär persons expertis.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker inte du ska sluta blogga! Du skriver så bra =)Har inte sett dig på msn på ett tag...har ny adress och har addat dig. Hopppas jag addade rätt =S Hur som helst hoppas jag vi hörs någon dag! kramar!

2010-10-17 @ 20:31:29
URL: http://eemmee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0